maandag 25 december 2017

Kersttafel 2017

Onze kersttafel decoreerde ik dit jaar in natureltinten met een loper in jutte, denappeltjes , eikeltjes en gedroogde takjes van de haagbeuk. Om het toch wat feestelijker te maken, versierde ik de binnenkant van de theelichtjes en de eikeldopjes met koperkleurige glittertjes. Sommige denappeltjes en eikels kregen een laagje bladkoper. Zo is er toch nog wat bling-bling aanwezig. De buitenkant van de theelichtjes gaf ik een laagje nepsneeuw en ik plaatste ze op schijfjes dennenhout.

Voor al mijn volgers er bezoekers van mijn blog wens ik een fijne kerst.

11 opmerkingen:

  1. Met deze mooi gedekte feesttafel voel je dat er kerst magie aanwezig is !
    Fijn kerstfeest en kerst knuffels
    Van de elf gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty decorations, I like especially the teddybear :-). Merry Christmas, enjoy the holidays! ♪♫♪
    Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er prachtig uit! Fijne feestdagen!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met zo'n gezellig gedekte tafel moet iedereen zich wel heel erg welkom voelen. Ondanks alles heb je er toch weer heel veel werk van gemaakt. En hoe mooi ook alle kerstversiersels.
    Een beetje laat maar toch nog aan iedereen fijne feestdagen
    en speciaal voor jou een hele dikke knuffel! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dikke merci. Nog fijne eidejaarsfeesten en ook een dikke knuffel terug. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!
    Een heerlijke jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elk jaar overtref je jezelf Emmy! Het lijkt wel een tafereel uit één of ander sprookje. Knap hoor!

    Een gelukkig, mooi, liefdevol en creatief 2018 toegewenst! ♥ liefs Tinne ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังไทย

    BeantwoordenVerwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...