zondag 2 oktober 2016

Blog problemen

Bloggen kan zo leuk zijn om te doen, tot er plots eigenaardigheden gebeuren met je blog die je niet in de hand hebt. Zo gebeurde het al twee keer dat ik een tijdje lang geen berichten kon plaatsen op mijn eigen blog of dat ik geen andere blogs kon volgen. En nu is plots de lijst met de blogs die ik volg en deze met interessante, culinaire en creatieve links zomaar in het niets verdwenen. En dat terwijl ik daar zelf niets meer aan toevoegde of er zelfs maar mee werkte. Het is mij een raadsel. Heel irritant. Ik ga proberen zoveel mogelijk te recupereren maar of het me zal lukken daar twijfel ik sterk aan. Dus lieve volgers en bloggers, ik heb jullie niet moedwillig verwijderd. Ik probeer jullie terug te halen maar misschien nog even geduld en wie weet gebeurt er op een dag een wonder en is alles weer terug op zijn plaats. 

Liefs,
Ymme / Emmy

14 opmerkingen:

  1. Herkenbaar, blogspot heeft soms zijn kuren. Sterkte
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend!M Dit specifieke probleem ken ik niet, maar Blogger heeft inderdaad af en toe zo zijn kuren. Ik heb ooit gedácht dat ik alles kwijt was, maar de volgende dag was het over. Hoop dat dat bij jou ook zo is.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sandra. ik kan jou in elk geval al terugvinden.
      Liefs,
      Ymme

      Verwijderen
    2. Dank je wel Sandra. ik kan jou in elk geval al terugvinden.
      Liefs,
      Ymme

      Verwijderen
  3. ik heb dat ook weleens, maar meestal komt dat vanzelf weer goed. grt Liz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb het deze week bij meer bloggers gelezen ...
    ik hoop dat het snel herstelt ..
    een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij zijn ook alle links van blogs die ik volg verdwenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij mij is alles nog in orde maar ik vind het heel erg vervelend voor je. Zeker omdat dit niet de eerste keer is. Gelukkig ben je niet de enige... voor zover dat een troost mag zijn. Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hopelijk blijf je ervan gespaard want het is niet leuk.
    Liefs,
    Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ymme,
    Vandaag ineens alle links weer terug op mijn blog. Het komt gelukkig allemaal vanzelf weer goed!
    Fijn weekend, groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...