dinsdag 4 februari 2014

Onverwacht postpakket

Vandaag werd ik blij verrast met een postpakketje. En toen ik het adres van de afzender las had ik al een vermoeden. Al meerdere keren las ik op de blog van onliemie over deze onverwachte pakketjes en jawel, van haar is deze post. Dit is de inhoud: leuke hebbedingetjes, nougat, die ik zeker niet kan laten liggen (hij is al een stukje kleiner) en foto's uit de oude doos.


Nu zal je denken, wat ben je met oude foto's waarop je de personen niet herkent. Maar dat is in dit geval  niet zo. Je moet weten dat onliemie en ik achternichtjes zijn en dat haar grootvader en mijn grootmoeder (op de foto) van moeders kant, broer en zus waren. Toch schattig hè, die oude foto's!


Bedankt onliemie voor dit hartverwarmende pakketje. Je mag er zeker eentje terug verwachten van mij.
En aan de lezers: bezoek eens de blog van  onliemie,  je wordt altijd blij als je haar met zoveel humor geschreven berichtjes leest.

2 opmerkingen:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...